fredag den 17. november 2017

Bogforum 2017

Bogforum 2017

Min absolut yndlings boglige ting hvert år er uden tvivl bogforum, så selvfølgelig skulle jeg da med til det, da det blev afholdt sidste weekend i Bella centeret d. 10.-12 november. Jeg var der lørdag d. 11.   
   Sidste år var jeg også til bogforum, dette var mit første bogforum, derfor havde jeg ikke lavet et ”stramt” program, så der gik langt tid imellem aktiviteterne, hvilket til tider kunne blive en smule kedeligt. I år lagde jeg så et program, så jeg hele tiden ville have noget at lave, hvis jeg ikke lige havde andet at tage mig til. Tiden fløj af sted, og jeg kede mig overhovedet ikke.
Jeg havde hjemmefra lavet en liste over de bøger, som jeg ville prøve at kigge efter. Her fandt jeg 7 af de bøger, jeg var på udkig efter. Derudover havde jeg to bøger med hjemmefra, som jeg så fik signeret
(Cutter af Peter Solberg Dirksen) & (Den dag jeg glemmer af Adam Silvera)
Billeder af de bøger jeg købte/ fik signeret:

Signering af Exilium de fejlfødte 1 af Linette Harpsøe

Signering af Cutter af Peter Solberg Dirksen

Signering af De dør begge til sidst af Adam Silvera

Signering af Den dag jeg glemmer af Adam Silvera

 Ravne drengene af Maggie Stiefvater
Mirror Mirror af Cara Delevingne
Exilium De fejlfødte af Linette Harpsøe
Hun bad selv om det af Louise O'Neill
En kuffert fuld af skabninger af Mark Salisbury, designet af MinaLima
Valget af Sarah Engell

De dør begge til sidst af Adam Silvera












Ingen kommentarer:

Send en kommentar